Att avsluta ett år

Sista dagen som 25-åring. Sjukt. Förra året kändes det så speciellt att fylla 25, det var ett så mitt-i-livet år, och mycket stort hände. 26 känns inte lika speciellt. Känns som en helt vanlig dag imorgon. Men det är det inte. Jag blir 26 och fyra år kvar på tjugo-åren och de åren ska fan kicka ass. Sen är jag officiellt ingen ungdom längre 😉

Kom för övrigt hem igårkväll från min lilla vacay på en och en halv vecka. Var först en tripp till London med hela familjen, där det bjöds på vårsol, guidning, underbar mat och extremt mycket shopping! Så kul och mysigt. Älskar London.

Sen stack jag och mamma iväg till Gran Canaria för en veckas skön solsemester. Där var moster och hennes sambo och överraskade oss när vi kom till våra bungalows (okej, jag visste om det och hade planerat detta men mamma visste inte!). Så kul! De hade hyrt bil så hela veckan åkte vi runt till alla olika stränder och ställen, även till Las palmas och upplevde lite storstadsliv. Strålande väder hade vi varje dag! Är faktiskt fett brun nu (och väger några kilo mer) och gud så skönt det var. Men snabbt gick det. Ska ladda upp foton så fort jag fått in dem på datorn.

Men nu ska jag göra mig klar för kvällen, imorgon ska jag ha en lugn skön dag på stan, alla jobbar men jag är fortfarande ledig. Ska kanske skämma bort mig hos frisören och shoppa lite, innan kvällen kommer och jag ska fira med middag, tårta och sånt. 🙂 Måste passa på att njuta av lugnet, om en vecka är det back to work (varit ledig en månad då!)

Hejdå 25-åriga jag. Imorgon, eller snarare inatt vid 03.30-isch tiden blir jag ännu ett år visare, snyggare och mognare!

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment